Yardım

Teknik Destek


Ödeme işlemi  yaptığımda, hata iletisini alıyorum. Ne yapmam gerekir?

Alışveriş sepetinde sadece tek ürün kabul ediliyor veya siliniyor. Neyi yanlış yapıyorum?

Cookies nedir?

Zooplus'ta cookies’e neden ihtiyacım var?

Cookie kabulü için bilgisayar tarayıcımı nasıl ayarlayabilirim?

 

Firewall (Güvenlik kalkanı) ve Güvenlik Sertifikaları

Siparişimi verdiğimde ‘alışveriş sepetiniz silinmiştir’ hata iletisi alıyorum. Neyi yanlış yapıyorum?

Tarayıcım güvenlik sertifikası süresinin dolduğunu  gösteriyor. Neden?

Siparişimi verirken bir hata oluştu. Siparişimi aldınız mı? 

 

Web Tarayıcıları Hakkında Genel Bilgiler

Farklı tarayıcılar ile PC Önbellek ayarları

JavaScript

JavaScript’e neden ihtiyacım var?

 

Çeşitli

Dış görüntü sınırı web sitesinde görünmüyor. Neden?

 

Sipariş ve Teslimat


Minimum veya maksimum sipariş değeriniz var mı?

Birkaç ayrı siparişimi birleştirebilir miyim?

Siparişimi gönderdikten sonra değiştirebilir miyim?

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişimin alındığına dair onay mesajı alacak mıyım?

Siparişim sevk edildiğinde beni bilgilendirecek misiniz?

Nasıl sipariş verebilirim?

Siparişim kaç paket olarak bana gelecek?

Siparişimin durumunu nasıl izleyebilirim?

Ben tamamlanmamış teslimat aldım. Ne yapmalıyım?

Ben hasarlı bir ürün aldım. Ne yapmalıyım?

Ben beş iş günü önce sipariş verdim ve hala ürünlerimi almadım. Ne yapmalıyım?

Bana yanlıs bir ürün gönderildi. Ne yapmalıyım?

Paketimde hiçbir fatura yoktu. Neden?

Bana yanlış bir fatura gönderildi. Ne  yapabilirim?

 

Nakliye & Teslimat


Nakliye maliyeti ne kadardır?

Teslimat ne kadar sürer?

Hangi dağıtım şirketini kullanıyorsunuz?

Siparişim teslim edildiğinde ben evde yoksam ne oluyor?

Teslimat adresi ile fatura adresi farklı olabilir mi?

Siparişim belirli bir günde teslim edilebilir mi?

Teslim tarihi simgesi ne anlama gelir?

Siparişleri Türkiye’ de nereye yollayabilirsiniz?

 

Ödeme & Güvenlik


Hangi ödeme yöntemlerini sunuyorsunuz?

PayU

 

İade & Değişimler


Iade adresiniz nedir?

İadelerim için kargo ücretini ödemeli miyim?

Kargo ücretinin geri ödenmesini ne zaman ve nasıl yapıyorsunuz?

Aldığım ürün siparişime uymuyor. Bunu iade edebilir miyim?

Önceki fatura ödediğim halde değiştirdiğim ürün için neden başka bir fatura alıyorum?

 

Kuponlar & İndirimler


Hangi kupon ve indirimleri sunuyorsunuz?

Bir kuponu nasıl kullanabilirim?

Sipariş başına birden fazla kupon kullanabilir miyim?

Kuponlarım nakte çevrilebilir mi?

 

Genel Sorular


SSS (Sıkça Sorulan Sorular)

Seçim ve Stoktaki Ürünler

Bir ürün hakkında özel bir sorum varsa kiminle bağlantı kurmalıyım?

Sipariş etmek istediğim ürün şu anda mevcut değilse, yine de satın alabilir miyim?

Özel tekliflerden nasıl haberdar olabilirim?

Kişisel Veriler

Haber Bülteni

 


Teknik Destek



Ödeme işlemi  yaptığımda, hata iletisini alıyorum. Ne yapmam gerekir?

Tarayıcınızın cookies’i kabul ettiğinden emin olunuz. Eğer tarayıcınız cookies’i kabul etmiyorsa  sistem alışveriş sepetinizdeki ürünleri kaydedemez. Cookies’ i kabul etmesi için tarayıcınızı ayarlayabilirsiniz.


Alışveriş sepetinde sadece tek ürün kabul ediliyor veya siliniyor. Neyi yanlış yapıyorum?

Cookies’i kabul etmek için tarayıcınızın güvenlik ayarlarını değiştiriniz. Aşağıdaki metinde tarayıcınızı cookies’leri kabul edecek şekilde ayarlayabilmeyi görebilirsiniz.


Cookies nedir?

Cookies web tarayıcınız aracılığıyla bilgisayarınızın sabit diskine aktarılan kimliğinizin alfasayısal araçlarıdır. Cookies önde gelen online alışveriş sitelerinde kullanılan çok yaygın bir tekniktir. Örneğin  sanal alışveriş sepetine yerleştireceğiniz ürünler genellikle cookies kullanılmadan kaydedilmez.


Zooplus'ta cookies’e neden ihtiyacım var?

Zooplus'taki alışverişiniz süresince, sabit diskinize kalıcı bir cookie aktarıyoruz. Bu bizden alışveriş yaparken sistemimizdeki sepetinizin içeriğini kaydetmenize imkan tanır. Kalıcı cookie bilgisayarınızda bir dosya olarak kaydedilir ve tarayıcıyı kapattığınızda da orada kalır. Bu cookie, siteyi bir sonraki ziyaretiniz esnasında okunabilir. Kalıcı cookie kullanılmadan alışveriş sepetine herhangi bir ürün koymak mümkün olamaz ve zooplus'tan alışveriş yapmanız imkansız olur. zooplus tarafından aktarılan cookie, sadece  alışveriş sepeti içeriğini kaydetmek için uygundur. 


Cookie kabulü için bilgisayar tarayıcımı nasıl ayarlayabilirim?

PC

Microsoft Internet Explorer, 6.0 PC için, Win 32

Tarayıcınızın üst kısmındaki Görev Çubuğunda (Task Bar):

  1. Araçlar 'ı (Tools) ve sonra Internet Seçenekleri'ni (Internet Options) tıklayınız.
  2. Gizlilik (Privacy) sekmesini tıklayınız.
  3. Varsayılan ‘Medium’ (Medium) ayarı cookies’ın kabul edilmesini sağlar. Bu ayarı değiştirmek için mouseunuzu tercih ettiğiniz ayar üzerine getiriniz. Ayarınız Özel (Custom) olarak ayarlanmışsa, Gelişmiş düğmesine (Advanced) tıklayınız ve Cookies kabul et'i (Accept Cookies) seçiniz.
  4. Bireysel ayar için: Websayfaları kategorisinde Düzenle seçeneğini tıklayınız. Yeni pencerede,  www.zooplus.co.uk Web Adresini yazınız ve Kabul Et'i (Accept) tıklayınız. Ok (tamam) ile pencereyi kapatınız.
  5.  Ok tıklayınız.

Mozilla 1.7 (ve daha yüksek) PC için, Win 32

Tarayıcınızın üst kısmındaki Görev Çubuğunda (Task Bar):

1.  Düzenle'yi (Edit) tıklayınız ve ardından Tercihler'i (Preferences) seçiniz.

2.  Kategori (Category) panelinde, Gizlilik ve Güvenlik  (Privacy & Security) seçiniz ve Cookies  üzerine tıklayınız.

3.  " Cookies sitelerine izin ver" (Allow Sites to Set Cookies) ayarının olduğundan emin olunuz veya hangi cookies saklanıp saklanmamasını kendiniz belirleyebilirsiniz.

4.  Ok tıklayınız.

 

Firewall (Güvenlik kalkanı) ve Güvenlik Sertifikaları


Siparişimi verdiğimde ‘alışveriş sepetiniz silinmiştir’ hata iletisi alıyorum. Neyi yanlış yapıyorum?

Eğer bir güvenlik kalkanı kullanıyorsanız, SSL bağlantıları için Port 443’ün açık olduğundan emin olunuz. Bir çok farklı güvenlik kalkanı olduğu için, zooplus size güvenlik kalkanı ayarları için detaylı bilgi sağlayamamaktadır. Bu nedenle, kendi güvenlik kalkanı talimatlarınıza bakınız. Bir şirket ağına bağlı çalışıyorsanız, daha fazla bilgi için sistem yöneticinize başvurunuz.

Ayrıca emin olmak için güvenlik kalkanı programının en son sürümünün bilgisayarınızda yüklü olduğunu kontrol etmelisiniz.


Tarayıcım güvenlik sertifikası süresinin dolduğunu  gösteriyor. Neden?

Güvenlik sertifikalarının belirli geçerliliğe sahip olmasından dolayı, yanlış tarih ayarı SSL sayfasının açılmamasına neden olabilir. Bu nedenle, tarih ve saatin doğru ayarlanmış olduğundan emin olunuz.


Siparişimi verirken bir hata oluştu. Siparişimi aldınız mı?

Eğer sipariş veya sipariş süreciniz ile ilgili herhangi bir sorunuz varsa lütfen müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.

 

Web Tarayıcıları Hakkında Genel Bilgiler

Sitemiz tüm modern tarayıcılar tarafından okunabilir durumdadır. Ancak, tarayıcıların önceki sürümlerinin kullanımı bazen fonksiyonları önemli ölçüde etkileyebilir. Bu nedenle size tavsiyemiz, tercih ettiğiniz web tarayıcısı yazılımının en son sürümünü indirip yüklemenizdir.

Lütfen dikkat: Tarayıcınızın değişmesi veya yükseltilmesinden sizin insiyatifinizdedir. Zooplus olarak, bilgisayarınızdaki tarayıcının yüklenmesi veya yükseltme işlemi sonucu meydana gelebilecek her hangi bir hasardan hiçbir şekilde sorumlu değildir.


Farklı tarayıcılar ile PC Önbellek ayarları

Web sitemiz, ve özellikle online alışveriş mağazamız sık sık güncellenmektedir. Bu nedenle tarayıcı önbelleğizi ayarlamanızı öneririz. Bu şekilde her zaman en güncel tekliflerimizin size ulaşabildiğine emin olabilirsiniz. Biz aşağıda açıklanmış ayarları öneririz. Örnek olarak seçilen tarayıcılar ile, bu ayarları nasıl değiştirmenizi anlatacağız.

PC

Internet Explorer version 6 (veya daha yüksek) PC için

  1. Araçlara (Tools) giriniz ve Internet Seçenekleri'ni (Internet Options) seçiniz .
  2. Gelen sekme Genel olarak otomatik seçilmelidir-Geçici İnternet Dosyaları altında (Temporary Internet Files ), Ayarlar'ı tıklayınız. 
  3. Depolanan sayfaların yeni sürümlerini denetle (Newer Versions of Stored Pages)  öğesinin altındaki Sayfaya Her Giriş (Every Visit to the Page) seçiniz.
  4. Ok'ye iki kez tıklayınız.

Mozilla version 1.7 PC için

  1. Düzenle’ye (Edit) giriniz ve Tercihleriniz’i (Preferences) seçiniz.
    1. Ok  tıklayınız.
  1. Önbellek (Cache) altındaki Gelişmiş (Advanced) kategorisini seçiniz.
  2.  Ağdaki sayfayı Ön bellekteki sayfa ile Karşılaştırın’I Her zaman olarak aktif hale getiriniz.

Diğer tüm Internet tarayıcıları için, ön bellek ayarları için lütfen yazılımınızın yardım dosyasına göz atınız.

 

JavaScript


JavaScript’e neden ihtiyacım var?

zooplus web sitemizde Java ve JavaScript olmadan da dolaşabilirsiniz. Ancak, sitemizin tüm avantajlarından tam olarak yararlanabilmeniz için JavaScript’i aktif hale getirmenizi öneririz. Aşağıda PC tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirmeye yönelik örnekler bulacaksınız.

PC

Microsoft Internet Explorer PC

1. Araçlar (Tools) menüsünde, Internet Seçenekleri'ni (Internet Options) tıklayınız.

2. Güvenlik (Security) sekmesini tıklayınız.

3. Internet seçili olduğundan emin olun ve sonra Özel Düzey'i (Custom Level) tıklayınız.

4. Ayarlar kutusunda, Active Komut Dizileri Etkinleştir'i (Enable Active Scripting) tıklayınız.

5. Ok'ye iki kez tıklayınız.

 

Mozilla version 1.7 PC

1. Düzenle (Edit) menüsünde, Tercihler'i (Preferences) tıklayınız.

2. Gelişmiş (Advanced) kategorisi altındaki Komut ve Eklentiler'i (Script & Plugins) seçiniz.

3.  Aktif Navigator için JavaScript’i (Enable JavaScript for Navigator) seçiniz ve etkinleştirmek için Ok (tamam) tıklayınız.

Diğer tüm Internet tarayıcıları için, JavaScript'i etkinleştirme hakkında yazılımınızın yardım dosyasına başvurmanızı öneririz.

 

Çeşitli


Dış görüntü sınırı web sitesinde görünmüyor. Neden?

Zooplus web sitesi Internet Explorer versiyon 6.0 ve daha yenisi, Netscape versiyon 8 ve üstü, Opera versiyon 6.0 ve üstü için uyumlu hale getirilmiştir. Web sitemiz ayrıca 1024x768 ekran çözünürlüğü (Geçerli çözünürlük ayarlarını kontrol etmek için işletim sisteminizin Yardım dosyasına başvurunuz lütfen) için optimize edilmiştir.

 


Sipariş ve Teslimat



Minimum veya maksimum sipariş değeriniz var mı?

Minimum sipariş değerimiz bulunmamaktadır. Ancak düşük tutardaki siparişlerde kargo bedelinin alıcı tarafından üstlenilmesi gerektiğini hatırlatırız. Maksimum sipariş değerimiz de bulunmamaktadır ancak ürünlerimiz ev kullanımı için gerekebilecek adetlerle stoklu olarak bulunmaktadır.


Birkaç ayrı siparişimi birleştirebilir miyim?

Depomuzda siparişinizin hazırlanma sürecine çok hızlı bir şekilde başladığımızdan dolayı, siparişinizi teslim ettikten sonra farklı siparişlerin birleştirilmesi mümkün değildir. Bu konuda bize anlayış göstereceğiniz için teşekkür ederiz.


Siparişimi gönderdikten sonra değiştirebilir miyim?

Çok istisnai durumlarda siparişlerde değişiklik yapılması mümkündür. Biz siparişlerinizi mümkün olduğunca çabuk hazırlamak ve göndermek için çalıştığımız için sipariş değiştirme talepleri karşılanamamaktadır. Bu konuda bize anlayış göstereceğiniz için teşekkür ederiz.


Siparişimi iptal edebilir miyim?

Bu çok istisnai durumlarda mümkündür. Biz siparişlerinizi mümkün olduğunca çabuk hazırlamak ve göndermek için çalıştığımız için iptal talepleriniz karşılanamamaktadır. Bu konuda bize anlayış göstereceğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.

Bu gibi durumlarda hemen müşteri hizmetleri ekibimizle temasa geçiniz. Eğer kredi kartı ile ödeme yaptıysanız, iptal işleminiz gerçekleştikten sonra ödediğiniz para kredi kartınıza iade edilecektir.


Siparişimin alındığına dair onay mesajı alacak mıyım?

Evet. Siparişiniz alınıp sisteme işlendikten sonra 1-2 saat içinde e-posta yoluyla sipariş onayını alacaksınızdır.


Siparişim sevk edildiğinde beni bilgilendirecek misiniz?

Evet. Ürünler depomuzdan çıkar çıkmaz e-posta yoluyla sevk bilgilendirme e-postası alacaksınız. Ayrıca bu e-posta size siparişinizin kaç ayrı paket olarak gönderildiği bilgisini de içerecektir.


Nasıl sipariş verebilirim?

Zooplus’ ta siparişi nasıl verebileceğinizi Alışveriş Yardımı’nda (shopping help) açıklamaktayız.


Siparişim kaç paket olarak bana gelecek?

Bu bilgi, ürünleriniz depodan çıktığında tarafınıza gönderilecek olan sevk bilgilendirme e-postasında bulunmaktadır.


Siparişimin durumunu nasıl izleyebilirim?

İstediğiniz zaman zooplus’a giriş yaparak sipariş durumunu inceleyebilirsiniz veya müşteri hizmetleri ekibimize sorabilirsiniz.


Ben tamamlanmamış teslimat aldım. Ne yapmalıyım?

Bu durum siparişinize ait paketlerin farklı günlerde sevk edildiğinde gerçekleşebilir. Lütfen sevk bilgilendirme e-postasında belirtilen tüm paketleri almış olduğunuzdan emin olunuz. Teslimat hala eksik ise müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.


Ben hasarlı bir ürün aldım. Ne yapmalıyım?

Eğer hasarlı bir ürün aldıysanız lütfen müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.


Ben beş iş günü önce sipariş verdim ve hala ürünlerimi almadım. Ne yapmalıyım?

Biz dağıtım hizmeti aldığımız iş ortaklarımız ile görüşüp paketinizin nerede olduğu konusunda size bilgi vereceğiz. Lütfen müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.


Bana yanlıs bir ürün gönderildi. Ne yapmalıyım?

Eğer yanlış bir ürün aldıysanız lütfen müşteri hizmetleri ekibimize başvurunuz.


Paketimde hiçbir fatura yoktu. Neden?

Size faturanızı en kısa sürede göndereceğiz. Lütfen faturanızın bir kopyasını talep etmek için müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.


Bana yanlış bir fatura gönderildi. Ne  yapabilirim?

Yanlış bir fatura aldığınızda lütfen müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçiniz.

 


Nakliye & Teslimat



Nakliye maliyeti ne kadardır?

69 TL ve üzeri siparişlerde nakliye ücretsizdir. 69 TL’ nin altında kalan siparişleriniz için kargo bedeli 7 TL'dir.


Teslimat ne kadar sürer?

Tüm siparişler 48 saat içinde gönderilir. Sipariş gönderildikten sonra size ulaşması bulunduğunuz şehre göre farklılık gösterse de genel olarak 1-2 iş günüdür. Ürünler genellikle sabah 9:00 ve akşam 18:00 saatleri arasında teslim edilir.


Hangi dağıtım şirketini kullanıyorsunuz?

Türkiye’ de Aras Kargo ve Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.


Siparişim teslim edildiğinde ben evde yoksam ne oluyor?

Siparişiniz size şahsen teslim edilecek ya da komşunuza bırakılacaktır. Sevkiyat adresinde siz yoksanız ve siparişiniz başkasına bırakılırsa, size siparişinizin kime bırakıldığına dair yazılı bir mesaj bırakılacaktır. Siparişi bırakacak hiç kimse olmadığı durumlarda, 7 gün içinde kendinizin gidip paketinizi alabileceğiniz noktaya dair bir not bırakılacaktır. Ürünlerinizi teslim almaya giderken tanımlama amacıyla, kargo firmasının size bıraktığı notu yanınızda bulundurmanız gereklidir.


Teslimat adresi ile fatura adresi farklı olabilir mi?

Evet. Ödeme işlemi sırasında fatura ile teslimat adreslerinin farklı olduğunu belirleyip uygun adresinizi giriniz. Ancak faturanız sadece paketiniz ya da e-posta ile gönderilebilir. Paket adresinizden farklı bir adrese hazırlanabilir ancak gönderim farklı bir adrese yapılmaz.


Siparişim belirli bir günde teslim edilebilir mi?

Hayır. Şu anda belirlenmiş tarih için sevkiyat ve teslimat süreleri sağlayamıyoruz. Siparişiniz gönderildikten sonra size ulaşması 1-2 iş günü sürecektir. Ürünler genellikle sabah 9:00 ve akşam 18:00 saatleri arasında teslim edilir.


Teslim tarihi simgesi ne anlama gelir?

Ne yazık ki, satın almak istediğiniz ürün geçici olarak stokta bulunmamaktadır. "Teslim tarihi" simgesini tıklayınız, e-posta adresinizi giriniz ve bildirim koşullarını doğrulayınız. Ürün tekrar stoklara girdiğinde, bu bilgi otomatik olarak e-posta ile size bildirilecektir.

Siparişleri Türkiye’ de nereye yollayabilirsiniz?

Türkiye içinde her yere ürünlerinizi yollayabiliyoruz.


Ödeme & Güvenlik



Hangi ödeme yöntemlerini sunuyorsunuz?

Tüm ödeme yöntemlerimiz güvenlidir. Tüm kişisel bilgileriniz (örneğin ödeme bilgileri, e-posta ve adres gibi) ve ödeme detayları şifreleme ve ek bir yetkilendirme süreci ile korunmuştur. Biz Türkiye’deki alışverişte aşağıdaki ödeme yöntemlerini uygulamaktayız:

• PayU

• Kapıda ödeme


PayU

PayU bir online sistem olup  e-posta adresi olan herkesin kredi kartı ile ödeme yapabilmesine imkan sağlar. Kolayca ve hızlı bir şekilde, güvenli bir şekilde zooplus alişverişi için kullanabilirsiniz.

 


İade & Değişimler



Iade adresiniz nedir?

İade adresi ile ilgili daha detaylı bilgi edinmek için lütfen müşteri hizmetleri ekibimizle irtibata geçiniz. Müşteri hizmetlerimizden gelecek yönlendirme doğrultusunda, iade edilecek paketi faturanızla birlikte yerleştiriniz.

Siz değerli müşterimiz olarak, herhangi bir neden belirtmek zorunda kalmadan, teslimattan itibaren 7 gün içinde sözleşmenizi koşulsuz olarak iptal etme hakkına sahipsiniz. Bu durumda, belirlenen süre içinde ürünü iade edebilirsiniz ya da ürünü aldıktan sonra 7 günlük süre içinde iade ile ilgili bilgiyi bize (e-posta veya telefon ile) bildirebilirsiniz. İptal başarılı olursa, ödemeniz de iade edilir. Bize iade ürün teslim edilince, satın alma sözleşmesi iptal edilir ve ürün bedeliniz 7 gün içinde size iade edilir.


İadelerim için kargo ücretini ödemeli miyim?

Eğer sipariş verdiğiniz ürünlerin bir kısmını veya tamamını iade etmek istiyorsanız lütfen müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçiniz. Kargo görevlisi yanında tespit edilen hasarlı ürünlerde iade işleminin ücretini zooplus olarak biz karşılamaktayız. Yanlış gönderilen ürünlerde de iade kargo ücreti bize aittir. Ancak keyfi/sebepsiz iadelerde iade bedelini ödemenizi rica ediyoruz. Paketinizin içinde faturası ile birlikte ürünlerin iadesine ilişkin tüm gerekli belgeleri bulacaksınızdır.


Kargo ücretinin geri ödenmesini ne zaman ve nasıl yapıyorsunuz?

Ürünleriniz hasarlı gelirse, tam geri ödeme için zooplus ile iletişime geçiniz. Arızalı ürünlerin geri gönderilmesini tam olarak karşılamaktayız. Nakliye sırasında zarar görmüş ya da hatalı ürün gelmesi durumunda ilk iki gün içinde müşteri hizmeti ekibimize bildiriniz.

İade masraflarının size iadesi konusunda kargo hizmeti aldığımız servis sağlayıcının standart oranlarını kullanıyoruz. Herhangi bir öncelik, ekspres  ya da kurye ve posta ücretleri iade edilemez. Taşınması zor olduğu durumlarda evinizden almaktan mutluluk duyuyoruz.  Daha fazla bilgi için müşteri hizmetleri ekibi ile iletişime geçiniz.

Kargo masraflarını iletişim formumuzu kullanarak bize bildiriniz böylece biz de buna uygun olarak iade edebiliriz. Kargo ücreti her zaman açıkça paketi üzerinde belirtilmemektedir.


Aldığım ürün siparişime uymuyor. Bunu iade edebilir miyim?

Siz değerli müşterimiz olarak, herhangi bir neden belirtmek zorunda kalmadan, teslimattan itibaren 7 gün içinde sözleşmenizi koşulsuz olarak iptal etme hakkına sahipsiniz. Bu durumda, belirlenen süre içinde ürünü iade edebilirsiniz ya da ürünü aldıktan sonra 7 günlük süre içinde iade ile ilgili bilgiyi bize (e-posta veya telefon ile) bildirebilirsiniz. İptal başarılı olursa, ödemeniz de iade edilir. Bize iade ürün teslim edilince, satın alma sözleşmesi iptal edilir ve ürün bedeliniz 7 gün içinde size iade edilir. Online satın aldığınız ama beğenmediğiniz ürünler kargo ücreti hariç iade edilebilir.    


Önceki fatura ödediğim halde değiştirdiğim ürün için neden başka bir fatura alıyorum?

Bir ürünü geri gönderdiğinizde buna bağlı olarak iade ödemeniz hesabınıza yapılacaktır. Bu işlemi ancak ürünü iade aldıktan sonra gerçekleştirebileceğiz. Zaten kredi kartı ile orijinal siparişi ödediyseniz daha sonra tekrar sizden ücret alınmayacaktır. Değişen sipariş ile beraber olan faturayı lütfen dikkate almayınız.

Orijinal ürünün fiyatı değişim olarak alınan ürün fiyatından daha fazla ise, o fark müşteri hesabına yatırılacaktır. Onu daha sonraki siparişiniz için de kullanabilirsiniz. Hesabınızla ilgili daha fazla bilgi için lütfen müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçiniz.


Kuponlar & İndirimler



Hangi kupon ve indirimleri sunuyorsunuz?


Bir kuponu nasıl kullanabilirim?

"Alışveriş Sepeti" sayfasında "kampanya kodu" alanına kupon talep kodunu giriniz ve "uygula" düğmesine tıklayınız. Otomatik olarak toplam ücretinizden kupon değerinin düşüldüğünü göreceksiniz ve "Alışveriş Sepeti" sayfasınızda bu bir tasarruf olarak görüntülenir. Herhangi bir karışıklığı önlemek adına kodu doğru yazdığınızdan emin olunuz ve yazının biçimini dikkate alınız (örneğin, eğer orijinal kupon kodunda tireler varsa onları muhakkak kullanınız). Kupon kodunu girmek için bir yer göremiyorsanız Alışveriş sepetinizde onun zaten olup olmadığını kontrol ediniz.


Sipariş başına birden fazla kupon kullanabilir miyim?

Sipariş başına yalnızca bir indirim kuponu, çeki ya da özel bir indirim kabul etmekteyiz.


Kuponlarım nakte çevrilebilir mi?

Kuponların nakte çevrilmesi ya da önceki siparişleriniz için kullanılması mümkün değildir.


Genel Sorular


SSS (Sıkça Sorulan Sorular)


Seçim ve Stoktaki Ürünler


Bir ürün hakkında özel bir sorum varsa kiminle bağlantı kurmalıyım?

Bizimle online iletişim (contact form) formunu kullanarak müşteri hizmeti takımımız ile iletişime geçebilirsiniz. Sorunuz en kısa sürede ürün uzmanlarından biri tarafından cevaplanacaktır.


Sipariş etmek istediğim ürün şu anda mevcut değilse, yine de satın alabilir miyim?

Hayır. Stokta olmayan ürünü görebilirsiniz ancak satın alamazsınız. İstediğiniz ürün geçici bir süre için stokta mevcut değilse, yeniden mevcut olduğunda size bildirmekten mutluluk duyacağız. Ürünün sağ taraftaki düğme "stoğa girdiğinde haber ver"i tıklayınız, e-posta adresini giriniz ve ardından bilgi koşullarını doğrulayınız. Ürün stokta olur olmaz e-posta yoluyla size bildireceğiz.


Özel tekliflerden nasıl haberdar olabilirim?

zooplus haber bültenine abone olarak haberdar olabilirsiniz. Kampanyalar, hediyeler ve yeni ürünler de dahil olmak üzere son özel teklifleri e-posta yoluyla düzenli olarak  göndereceğiz. Abone olmak için ne yapmanız gerektiğini öğrenmek için lütfen buraya tıklayınız.

Zooplus’ta yeni iseniz bültenimize abone olabilirsiniz, ayrıca ilk siparişi verdiğinizde yeni bir müşteri olarak kayıt yaptırabilirsiniz.

Özel tekliflerin geçerlilik süresi ne kadardır?

Özel teklifler ve kampanyalar genellikle stoklar ile sınırlıdır ancak stok var oldukça teklifin içeriği de değişebilir. Tüm ürünler (özel teklifler dahil) normal ev kullanım adetlerinde sipariş edilebilir. Nadir durumlarda siparişe sınır getirilebilir (örneğin, sadece 1 veya 2 ürün ile kişi başı siparişi sınırlamak). Bu sınırlama da tüm müşterilerin söz konusu ürünü satın almasına fırsat sağlamak amacıyla yapılmaktadır.

Ücretsiz numune veriyor musunuz?

Zaman zaman belirli ürünlerin deneme boy örneklerini (numunelerini) veriyoruz. Bu konu hakkında bilgi edinmenin en iyi yolu Haber bülteni aboneliğidir.


Kişisel Veriler

Şifremi unuttum. Ne yapabilirim?

zooplus web sitesindeki şifre hatırlat bölümüne kayıtlı olan e-posta adresinizi giriniz. Şifreniz birkaç dakika içinde e-posta adresinize gönderilecektir.

Lütfen Dikkat: Geçerli parolanız sistemimizde şifreli olarak kaydedilip korunduğu için telefonda size söylenemez.

Benim kişisel verilerim güvenli bir şekilde saklanmakta mıdır?

Kişisel verileriniz ile gizliliğinizin korunması bizim önceliğimizdir. zooplus.com.tr ziyaretiniz sırasında tamamen güvende olmanızı sağlamak için tüm güvenlik önlemlerini almaktayız. Bu, hem bizimle paylaştığınız veriler hem de ödeme süreci için geçerlidir. Gizlilik ve güvenlik standartları hakkında sizinle daha fazla bilgi paylaşmaktan mutluluk duyarız. Lütfen daha fazlasını öğrenmek için Gizlilik & Güvenlik sayfasını okumanızı öneririz.

Evime yakın bir zooplus mağazası var mı?

zooplus tamamen bir online evcil hayvan alışveriş sitesidir ve herhangi bir fiziksel mağazası yoktur. Ancak, www.zooplus.com.tr. olarak size 7 gün 24 saat hizmet sağlamak için varız.


Haber Bülteni

zooplus Haber Bülteni nedir?

zooplus Haber Bülteni, hediyeler, tasarruf ve yeni ürünler de dahil olmak üzere özel teklifler ve mevcut satış hakkında bilgi edinmek için en iyi yoldur. Bülten düzenli olarak gönderilir ve şu anda köpek ve kediniz için çok cazip fırsatları sunmaktadır.

Haber Bülteni'ne nasıl abone olabilirim?

http://www.zooplus.com.tr/haberbulteni linkini tıklayarak çok kolay bir şekilde ve kısa bir süre içinde abone olabilirsiniz. 

Haber Bülteni aboneliğinden nasıl çıkabilirim?

Aldığınız her bülten altında otomatik olarak, bülten listesinden çıkmak için tıklayabileceğiniz bir bağlantı bulunmaktadır.